7. marraskuuta 2010

Architect of Love

Kuka muistaa vielä brittibändi New Young Pony Clubin keikan vuoden 2009 Flowssa? Vastaus on: ainakin minä. Yleisössä oli silloin todistettavasti monia muita lisäkseni, mutta kukaan tuttu, jolta olen varovasti udellut kyseisestä keikasta, ei ole tunnustanut siitä erityisesti pitäneensä. En suostu uskomaan, että olisin ainoa johon (silloin vielä mulle tuntematon) bändi teki vaikutuksen viehättävää lakonisuutta ja epävarmuutta henkivillä biiseillään. Myönnetään, esiintyminen oli melko riisuttua päälavalle, mutta se toisaalta vain korosti NYPC:n uuden aallon powerpopin sympaattisuutta.

New Young Pony Clubin uusimmalta, maaliskuussa julkaistulta levyltä The Optimist löytyy useita hyviä raitoja. Niistä erityisesti yksi on soinut tänä syksynä paljonkin levylautasella: The Architect of Love. Niin, tiedän, se on ihanan teini, vähän surullinen ja vähän muovisella tavalla indie.


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minä en kyseisellä keikalla ollut, mutta pääsen näkemään bändin joulukuussa Lontoossa, Sueden lämppärinä O2-areenalla. Olen kuunnellut Spotifysta ja PIDÄN. Todella todella paljon! Hyvää musaa! Toivottavasti livenäkin hyvä.

T. Anu
http://anua.tumblr.com

Sustee kirjoitti...

Jee, meitä on siis AINAKIN kaksi! Olen kyllä kovasti diggaillut tota uusinta levyä. Kerro ihmeessä sit raporttia miltä Suede ja NYPC maistuivat, mielenkiintoista muuten nähdä onko NYPC laajentanut liveshowtaan. :)